söndag 11 januari 2015

Tavla...


Köpte en tavelram med djup i, en ram som egentligen är tänkt att man ska samla vinkorkar i. Ramen kom med en affisch på just korkar, samt ett hål upptill som är lagom stort för att slänga i korkar efter hand. 
Nu har ju inte jag tänkt ha den till det. Jag har tänkt göra något annat med den. Letade efter en liknande ram innan jul som jag hade tänkt fylla med julkulor eller bjällror. Men nu är ju julen över och jag har tänkt fylla den med något som fungerar året om. 
Jag har nog tänkt att ha den i sovrummet. Än så länge har jag tagit bort affischen (vänt på den, så den blev vit) och satt i ett tunt vitt "tyll"-tyg från Ikea. Men sen vet jag inte mer. Ja har ett favoritord ("Imagine") som jag funderar på att skriva ut i något snyggt teckensnitt och ha som bakgrund. Vet dock inte vad jag ska fylla den med...

Ramen ser ungefär ut så här...fast vit. Och utan text då. Bild lånad från pinterest (bildkälla

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar