måndag 12 januari 2015

Sovrum

Är sugen på att ändra om lite i sovrummet. Inga större förändringar, men lite ny färg på väggarna, några nya kuddar och kanske byta ut en lampa eller två. Just nu är väggarna målade i färgen "sand", skulle vilja ha dom ljusare och mer åt ljus puderrosa-lavendel-grå. Inredningen går ju i lila (varm lila typ plommon) nu, och jag vill hålla kvar lite av det, men vill få in lite mer rosa/grått också.
Grejade lite i RoomStyler med mitt sovrum. Svårt att få det rätt, men riktigt kul är det.
Vill ha någon annan tavla ovanför sängen. Finns en på Ikea som jag gillar (bilder kommer längre ner). Vill även ha en sån där bollslinga vid spegeln. Tror det blir en från Rusta. En vit eller möjligtvis den i rosa toner.

















Man får väl ta lite åt gången. Målningen vill jag att hyresvärden står för (han tycker dock att jag ska måla själv, dom betalar. Men jag vill att dom gör det ordentligt). Får väl börja lite enkelt med att köpa mig en bollslinga på Rusta:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar